This website is produced by Engelsby Consult - Lejrevej 14 - Allerslev - 4320 Lejre - © Copyright 2011
Start Synd Forbandelser Dæmoner Udfrielse Helbredelse Artikler Video Ordliste
General udfrielse General udfrielse er den udfrielsesform som man normalt ser båret ud i vores kirker. Dette foregår fortrinvist gennem håndspålæggelse og forbøn på eftermøderne, efter selve gudstjenesten. Når man betjener en person med udfrielse, vil man næsten altid møde forskellige elementer, som er med til at holde personen bundet. Der er ofte ubehandlet sår, tankebygninger og fæstningsværker,Satans legale rettigheder og ubekendt synd, samt forskellige ånder der skal tages fat på, før personen er i stand til at bevæge sig ind i en fuldstændig frihed, helbredelse og reetablering, i disse områder af deres liv. En afbalanceret udfrielsestjeneste indvolvere sædvanligvis meget mere end selve det, at kaste dæmoner ud. Et sædvanlig udfrielsesforløb indvolvere disse aspekter: 1. Bedømmelse af personen der skal udfries. 2. Forstå de basale elementer af bindinger. 3. Afdækning af områder med bindinger.  4. Afsløring af tankebygninger og fæstningsværker. 5. Helbredelse af ubehandlet sår. 6. Afsløring af Satans legale rettigheder og ubekendt synd. 7. At kaste dæmonerne ud. 8. Bevarelse af friheden efter udfrielsen.
General udfrielse Selvudfrielse General udfrielse Masseudfrielse Online udfrielse
De er udpræget egoistiske De lyver De er meget stolte
Typiske karakter tegn på dæmon besatte personer  
Advarsel ! Denne hjemmeside er kun for bekendende kristne der ønsker eller har et personligt forhold til Gud. Hjemmesiden har ingen relevans for folk der tror at de kristne, men ikke er det ! Man bliver ikke en kristen fordi man bor i et “kristent land” Man bliver heller ikke kristen bare fordi man er barnedøbt. Barnedåben er en velsignelse, dedikation og overgivelse fra forældres side, men ikke en bekendelse fra den døbte. Den eneste måde at blive kristen på er gennem personlig åbenbaring eller vished (tro), hvor Herren Jesus giver sig til kende for én. Dette skal efterfølges af en personlig bekendelse fra mennesket til Gud.
Downloads : Liste 1 - Seksuelle synder Liste 2 - Afgudsdyrkelse Liste 3 - Arvelige synder Liste 4 - Almindelige synder Forkastelsetræ Forskellige former for frygt og fobier General renselse - Hovedrengøring General renselse - Bøn og udfrielse Renselse af sjælen for urenhed Okkultisme og Spirituelt skema At bryde brakjorden op Tattoveringer og piercinger Åndelige sygdomme Symptomer på spirituelle link Spørgeskema til udfrielse af Noel og Phyl Gibson Årsager til forkastelse Renselse af dit hjem Procedure til Selvudfrielse Procedure til Udfrielse Skema til slægttræ i fire led Rationalisme og Sex Skema Folkekirkens uddrivelsesritual
Guds kærlighed De fleste kristne har problemer med at forstå Guds kærlighed.
Guds kærlighed