This website is produced by Engelsby Consult - Lejrevej 14 - Allerslev - 4320 Lejre - © Copyright 2011
Start Synd Forbandelser Dæmoner Udfrielse Helbredelse Artikler Video Ordliste
At kaste dæmonerne ud At kaste dæmoner ud er en meget simple process. Det er udelukkende et spørgsmål om at kende og udøve din autoritet gennem Jesus Kristus i tro, og byde ånderne om at forelade personen i Jesus navn. Du kan byde over ånderne ved deres navn eller ved deres funktion eller mere generalt som f.eks. "Jeg byder dig ånd bag denne sygdom at komme ud i Jesu navn!" Hvis du kender dæmonens navn, er dette bedre da ånderne hurtigere reagere, når man taler specifikt til dem. Jesus kastede dæmonerne ud både ved deres navn og ved deres funktion ved at adressere den urene ånd. Mark 9:25, " Men da Jesus så, at skaren stimlede sammen, talte han strengt til den urene ånd og sagde til den: "Du stumme og døve ånd! jeg byder dig, far ud af ham og far ikke mere ind i ham!"" Markus 5:8, " Jesus havde nemlig lige sagt til ham: "Far ud af manden, du urene ånd!" Der var et tidspunkt hvor der var en ånd der manifesterede sig og Jesus bød ånden om at komme ud, uden at tage hensyn til at det var en uren ånd. Jesus talte ganske enkelt til ånden ligesom til en person der ville tale til en anden person: Lukas 4:33-35, " Og i synagogen var der et menneske, som var besat af en uren, ond ånd, og han råbte op med høj røst: "Åh, lad os i fred, Jesus fra Nazaret! er du kommen for at ødelægge os? Jeg ved, hvem du er: Guds Hellige." Jesus truede ad ham og sagde: "Ti, og far ud af ham!" Og den onde ånd kastede ham til jorden midt iblandt dem og fo'r ud af ham uden at have gjort ham nogen skade. Principperne med at kaste dæmoner ud er ganske simple og ligetil. Det helt basale element er at du er en kristen, at du kender din autoritet i Jesus kristus, over ånderne, og at du er klar til at træne og udøve din autoritet gennem din tro. Dette er ganske simple! Dæmon grupperinger Dæmon grupperinger er også noget som man skal holde skarpt øje med. I de fleste tilfælde er der mere end en ånd, som skal smides ud. For et eksempel kan en person have en ånd af angst. Men også en ånd af had og raseri. Døråbnere Vær også på vagt over for eventuelle døråbnere, dvs. den ånd der lader andre slippe ind. Hvis f.eks. en person har været meget bitter på et tidspunkt, som åbner personen op for en ånd af bitterhed, som derefter arbejder på at hade nogen, og som herved åbner op for en ånd af had, hvorefter personen nu begynder at tænke på, hvordan de kan få hævn over en bestemt person, hvilket åbner op for en ånd af raseri. Beslægtede ånder Det er vigtigt at være på vagt overfor beslægtede ånder, når man udfører en udfrielse. F.eks. hvis man finder en ånd af mord, vil man typisk også finde ånder af bitterhed, had og raseri. Næste afsnit : Bevarelse af friheden efter udfrielsen.
De er udpræget egoistiske De lyver De er meget stolte
Typiske karakter tegn på dæmon besatte personer  
Advarsel ! Denne hjemmeside er kun for bekendende kristne der ønsker eller har et personligt forhold til Gud. Hjemmesiden har ingen relevans for folk der tror at de kristne, men ikke er det ! Man bliver ikke en kristen fordi man bor i et “kristent land” Man bliver heller ikke kristen bare fordi man er barnedøbt. Barnedåben er en velsignelse, dedikation og overgivelse fra forældres side, men ikke en bekendelse fra den døbte. Den eneste måde at blive kristen på er gennem personlig åbenbaring eller vished (tro), hvor Herren Jesus giver sig til kende for én. Dette skal efterfølges af en personlig bekendelse fra mennesket til Gud.
Downloads : Liste 1 - Seksuelle synder Liste 2 - Afgudsdyrkelse Liste 3 - Arvelige synder Liste 4 - Almindelige synder Forkastelsetræ Forskellige former for frygt og fobier General renselse - Hovedrengøring General renselse - Bøn og udfrielse Renselse af sjælen for urenhed Okkultisme og Spirituelt skema At bryde brakjorden op Tattoveringer og piercinger Åndelige sygdomme Symptomer på spirituelle link Spørgeskema til udfrielse af Noel og Phyl Gibson Årsager til forkastelse Renselse af dit hjem Procedure til Selvudfrielse Procedure til Udfrielse Skema til slægttræ i fire led Rationalisme og Sex Skema Folkekirkens uddrivelsesritual
Ti tegn på en besættelse 1) Lavt energiniveau 2) Karakterskift og humør-     svingninger 3) Indre stemmer, der taler til en 4) Misbrug af stoffer og alkohol 5) Impulsiv opførsel 6) Hukommelsesproblemer 7) Dårlig koncentration 8) Pludselig bekymring eller     depression 9) Pludselige fysiske problemer     uden klar årsag 10) Kraftige emotionelle og fysiske       reaktioner ved at beskæftige       sig med emnet.
Gud ser alt og alle Thi Guds ord er levende og virkende og skarpere end noget tveægget sværd og trænger så dybt ind, at det sønderdeler sjæl og ånd, marv og ben og er dommer over hjertets tanker og meninger. Ingen skabning er usynlig for ham, alt ligger blottet og udbredt for hans øjne; og ham skal vi stå til regnskab. (Hebr 4,12 - Hebr 4,13)